top of page

איך בוחרים מקדם אתרים?

מקדמת אתרים
מקדם אתרים

מקדם אתרים - האיש שמקדם לכם את האתר. שם מקצועי - איש SEO או OPTIMIZER.

 

תפקידו של מקדם אתרים זה להביא את האתר שלכם לנראות אופטימלית במנועי חיפוש, בגוגל בפרט.

 

מקדם אתרים אורגני יכול לקדם את האתר שלכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, לכן חשוב לבחור במקצוען עם ניסיון.

לפני שבוחרים מקדם אתרים

לפני שבוחרים מקדם אתרים שיקדם את אתר העסק שלכם, כדאי לוודא:

  • כמה שנות ניסיון בקידום אתרים אורגני

  • האם יש ניסיון של קידום אתרי WIX

  • לבדוק האם מקדם האתר מבין את העסק שלכם

  • האם מקדם אתרים בעל ניסיון גם בהקמת אתרים

  • האם מקדם אתרים שולט ב- HTML

  • האם יש בינכם כימיה - אתם הולכים לעבוד יחד תקופה ארוכה

  • התרשמות אישית - לא פחות חשובה

  • אפשר לבקש המלצה מלקוח קיים ולהבין - האם הלקוח מרוצה? האם הושגו תוצאות עסקיות בזכות הקידום.

Working Alone in the Office

תשאלו את מקדם האתרים מה היה עושה שונה באתר שלכם, תראו איך מקדם אתרים מגיב לשאלות - האם יש לו סבלנות להסביר, האם מקדם אתרים משתמש בשפה מובנת והאם מנסה לעזור.

מקווים שהרשימה עוזרת לכם להבין איך לבחור מקדם אתרים ומקווה שנוכל לעמוד בקרטריונים שהצבנו.

bottom of page